Kloeckner Metals Belgium NV

Kloeckner Metals Belgium NV is een multi-metal distributeur en levert een breed assortiment op het terrein van staal, RVS, aluminium, non-ferro en technische producten voor de bouw en industrie.

Sinds 1980 bedient Kloeckner Metals Belgium de Belgische Constructiebranche en de Verspanende industrie. Deze twee “takken van sport” worden naast elkaar bedreven vanuit onze vestiging in Antwerpen.

Kloeckner Metals Belgium NV voor de Constructiebranche

De afdeling Dak- & Geveltechniek biedt met een complete lijn aan producten van het merk Jansen een totaaloplossing in stalen ramen, deuren, glasgevels, koepels en lichtstraten. Onze stalen en inox Jansen profielen openen ongekende creatieve perspectieven. Ongeacht uw wensen, het technisch projectbureau van Kloeckner Metals Belgium helpt u graag uw projecten te realiseren.

Meer weten? Klik op deze link

Kloeckner Metals Belgium NV voor de Verspanende industrie

Kloeckner Metals Belgium levert hoogwaardige materiaalkwaliteiten die bij uitstek geschikt zijn voor verschillende toepassingen in de verspaningsindustrie, scheepvaart, automotive en machinebouw.
Ons assortiment bevat zowel gelegeerd als ongelegeerd staal, RVS en aluminium.
Naast het aanbieden van een zo uitgebreid mogelijk assortiment streven wij ook dagelijks naar een verbetering van onze dienstverlening. Deze gaat verder dan alleen het op tijd leveren van een product. Dit uit zich onder andere door een eigen kwaliteitsafdeling die zorgt voor de nodige certificeringen van materialen. Via onze zagerij leveren wij ook de door u bestelde producten op maat.

Meer weten? Klik op deze link

Algemene gegevens